Elektronik İmza Yenileme İşlemleri Hakkında Önemli Hatırlatma

TEB'in 862 sayı ve 08/02/2016 tarihli duyurusunda;

Birliğimiz ve E-Güven Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş. ile Birliğimiz arasında 31.01.2013 tarihinde yapılmış olan Elektronik İmza Hizmetleri Kurumsal iş Birliği Sözleşmesi çerçevesinde, toplu olarak temin edilerek Eczacı Odalarımız tarafından eczacılarımıza teslim edilen 3 yıllık nitelikli elektronik sertifika +Akıllı Çubuk'tan oluşan e imza paketlerine ilişkin geçerlilik tarihleri Şubat 2016 itibari ile sona ermeye başlamaktadır. 40. Dönem Merkez Heyeti tarafından gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında eczacılarımızın daha uygun koşullarda güvenli elektronik imza (e-imza) alımlarının sağlanabilmesi adına ilgili şirketlerle görüşmeler tamamlanmış olup, E-Güven Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş. ile yeniden sözleşme imzalanması uygun bulunmuştur.

Bu kapsamda;
- Sahip oldukları akıllı çubuk üzerinde e-imzasını aynı şifre ile 3 yıl daha kullanmaya devam edecek eczacılarımız için e-imza yenileme bedeli 90 TL (KDV Dahil)


- Yeni e-imza paketi temin etmek isteyen eczacılarımız için satın alım bedeli 110TL (KDV Dahil) olarak belirlenmiştir.

denmektedir.

Yenileme veya satın alma işlemleri için tutarlar Oda'mıza elden veya Bursa Eczacı Odası İktisadi İşletmesi hesabına da yatırılabilmektedir. Yenileme işleminin tamamlanması için hesaba yatırdıktan sonra dekonta e-mail adresinizi yazarak Oda'mızın 451 93 55 nolu faksına iletmeniz önemle rica olunur.

Bursa Eczacı Odası İktisadi İşletmesi

Türkiye İşbankası Beşevler Şubesi

Şube kodu: 2229 Hesap No: 107202

IBAN: TR70 0006 4000 0012 2290 107202

ÖNEMLİ NOT: Yenileme tarihi sonrasında yapılan başvurularda cihazınız geçersiz olmakta ve yeniden başvuru yapılması gerekmektedir.

 

TEB'in 948 sayı ve 12/02/2016 tarihli duyurusunda;


02 Mart 2016     Okunma Sayısı : 2604